5/31/2014

~Hermoromahdus & Rahahualia~

Ikävää pilaa tunnelmaa, vaek mun piti tehä tästä semmone ilone päevitys, mut jotenkin haluun kirjottaa nyt fiiliksistä ko eihä mun elämä mtn ruusuilla tanssimistkaan oo ja pakko purkaa oloa jonnekin ;//

Mutta jos jaksatte ja haluutte ja kiinnostaa lukee mun viime viikkosesta keikkailusta ja iloisista jutusta, käykää lukeen tualta toisesta blogista se uusin päevitys > Persaukista Rokkarielämää - Ota vaatteet pois, joku hullu huusi!! 

Oli niin hemmetin lähellä tulla taas paniikkikohtaus porukoitten edessä täs illal ko ne alko riiteleen tästä tilasta - mitä sille tapahtuu 20 vuaden päästä ja päläpäläpälä~ Mutsi ja vanhin broidi vaa huutaa siin keittiös, mun juaden kahvia ja tuijottamas iha hiiren hiljaa ulos ikkunasta, muka rauhallisena, mut mun miäles ei tuntunut yhtään rauhalliselta!! Kuuntelin vaan niiden kinaa ja aloin itekki miättiin liikaa asioita.. Mitä helevettiä tälle tilalle oikeesti tapahtuu 20 vuden kuluttua tae muutenkaan mitä meitin perheelle tapahtuu?! Kuinka vanhoiksi äiti ja isä elää? Aletaanko me riiteleen sisarusten kesken tästä tilasta ja sen jakamisesta? Mitä lehmille tae pelloille tapahtuu ja muille työkoneille?

En voi ees kirjottaa kaekkii murheita tae kysymyksii tänne ko oon luvannu mutsille olla kertomatta sen yksityiskohtasemmin meitin perheen ongelmista netis, heh.. Vittu, silmät alkaa pikkuhiljaa vuataanki, nii etten nää ees kirjottaa.. Mää en haluu ees ajatella niin pitkälle tätä elämää ko muutenkin must tuntuu et mää en tiiä mitä mää teen mun elämällä ko elän päevän kerralla - tämmösten asioiden miättiminen o liikaa mulle, vaekken näytäkään sitä kellekään tae puhu liiemmin siitä. Musta tuntuu et jos tää meno jatkuu viälä, mää saan viälä joku päevä ihan oikeesti kunnon hermoromahduksen noiden edessä.. Tupakkaakaan ei oo yhtään - stna..!

Lisäks tosta mun paniikkihäiriöstä - kukaan täs perhees ei tiiä edelleenkään et mul o ollu se jo muutaman vuaden, paetsi vanhin veli, mutten usko et se muistaa ja toisiks vanhimmast en muista oonks kertonu sille.. Kae oon, mut tuskin sekään muistaa :ss s En haluu edes ajatella miten mutsi reagois tähän jos sais tiätää - "Lopeta nyt tommotteen esittämine, toi oo ees mikään sairaus. Tommotteella kerjätään vaan huamiota, ja eiks se riitä sulle et näytätki jo tommotteelta sarjamurhaajalta" tae "Mikä sua vaevaa? Sut pitää lähettää jollekin kallonkutistajalle tae jonkun papin eteen manattavaks tae hullujen huaneelle hoitoon!! Tiädä millane kouluampuja sustaki tulee" :I Mua pelottaa sen reaktio tähä, ja faijan ja systerin järjettömät kysymykset et "Kui sul tommone muka o?", "Millo sul alko toi?", "Voiks sää parantuu tosta?" tae "Tarviiks sää jtn lääkkeitä toho?" Tae sitten ne huakasee et niitte nuarimmaiselta löyty sit tommone ongelma, tarvii enää sitäkää arvuutella ko sää olit melkein normaali ^^ Yks vaehtoehto ois kans semmone et ne alkais syyttää mun kavereita ja sitä seuraa missä mää oon koko elämäni pyörinyt tae mihin mut o muka "vedetty" mukaan ja olisin vähä priiiiiip!! --' (:

Ei mul muuten mtn ongelmaa ois jos oisin nyt Porvoossa kämpillä, siäl saisin olla rauhas, mut tääl himas joudun linnottautumaan omaan huaneeseeni, muiden miätties oonko taas jostain vittupää. Tekis vaan miäli edelleen sitä stnan tupakkaa, mut kaupat o kii (koska paska pikkupitäjä) ja ei oo rahaa :c Alkoholiki kelpais, mut samat ongelmat ko tupakan suhteen - pillereitäki oon tässä näin harkinnut taas pitkän ajan jälkeen, mut en tiiä.. Mutsi ja systeri kumminki kyyläämäs niskan takana et "onks sul päänsärkyä?" ja muuta paskaa!! Enkä sitä paetti ees tiiä paljoo mun pää kestää nykyään ko enne pystyin ottaan 3 vae 4, 600mg(tae vahvempii) pillereitä kerralla, eikä mtn :I Oisha siällä hyllyssä vaekka mitä muitakin kivoja pillereitä, mutta joku aena pyärimäs siin keittiös, mut ehkä iha hyvä vaa..

Muuten sit oon tajunnut et ulkoisesti mää en kauheesti tykkää satuttaa itteeni tae mtn tommosta, mut henkisesti sit enemmän tae just alkoholil, tupakal, lääkkeil jne. Miten sen ny voi sit sanoo. Budi puuttuis viäl listalt...

En khyl ihan oikeesti tiiä miten kestän tän kesäloman, pari kuukautta, himassa jos jo parin päevän jälkeen o tämmöst.. Onneks voin aena välil mennä sinne Porvooseen pakoon kaekkee paskaa ja linnottautuu sinne asuntoon ko kämppiksiikää enää oo enne ko syksyl vasta c : Ja ehk iha hyväki nyt et oon tällee pakosalla himas ihmisii ko tiiä mimmone miälentila mul millonki olis näitte asioiden suhteen, et ei tarttis selitellä seurustelukumppanille tae muille frendeille näist mtn - vaek niinhän mää tein oikeestaan koko ajan ko miättii.. Mul oli toisinaan niin paljon paskaa niskassa, ja silti pakotin itten hymyilemään muiden seurassa vaekkei ois haluttanutkaan ja esittään reipasta.

Sama juttu khyl o tääl himaskin, että eipä paljoa eroakaan koulus käymisel tae muullakaa ;// 

Äsköki mutsi tuli mun huaneesee ja kysyin käviskö sille et menisin huamen/tnä (lauantain) kaverille yöks, nii samantiän sen naamalle tulee se saamarin marina/turhautunut ilme ja jäätävä saarna siitä et miten mul o varaa ko kesäl saa repästyy kenenkää perseest rahaa miten haluun ja muuta paskaa.. Stna, Riksu - Hämppä väli lähijunal o jtn 2 vitun euroa !! Ei oo paljoo multa tae siltä poies, helevetti sano mää >:c Sit se ehottaa et se heittää mut ohimennen ko menee huamen ite Hauholle, mutta mihin aekaan - aamu 10 tae ilta 22!!  Ò___ó Nyt vittu, naenen!! Sen jälkeen hirvee valitus et muute menee liikaa bensaa/dieseliä ja "me" aleta kenenkää pillin mukaan pyäriin nois menois tae kulkemisis... MITÄ VITTUA NYT?! Enne tommosestakaa mtn valittanu. Vasta nyt ko mää oon persaukinen opiskelija kesän ajan, saarnaa jokasest asiast, johon menee 10 senttiiki ja aaaarrgghyhyhyyyh.. En jaksa ja en kestäääh!! ;____; Hyppään Porvoon sillalta tätä menoo, prkl, mialummin ko oon himas D:<


Mutta hyvää kesää tosiaan teille kaekille homotiaisille :33 <33 ^w^ (ja toivon mukaan teil alko kesä paremmin ko mulla.. xd) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti